Så er vores 4 ugers eventyr begyndt, og vi er nu i Khao Lak. Søndag formiddag kørte Kims mor os til Billund lufthavn, hvor vi skulle med KLM til Amsterdam.

Så er vi ankommet i Billund lufthavn

På vej mod Amsterdam

Øl og snacks i Amsterdam lufthavn

Så er vi landet i Bangkok

Så er vi ved at være ved Phuket

Mandag kl. 14, lokal tid, ankom vi i Phuket lufthavn. Vi havde forudbestilt en chauffør gennem Cheaper than hotels. Det betød, at i stedet for at betale 1800 THB, skulle vi kun betale 1000 THB. Vi blev indlogeret på The leaf Oceanside, i det der hedder et Cottage room.

I skrivende stund er det tirsdag aften. Vi startede med en tur på stranden. Senere tog vi på et marked, der kaldes The Build factory market, hvor vi fik købt lidt spændende mad, til meget billige penge. Det er et marked, hvor det hovedsagelig er thailænderne, som handler.

\n\nI aftes spiste vi på et lille spisested, som virkede meget lokalt. Vi bad om thai-spicy suppe. Og jeg skal love for at det blev ultra spicy. Men hold op, hvor smagte det bare godt.

\n\nVi har bestilt nogle udflugter og dykkerture, og i morgen tager vi på live-aboard til Similan Island, hvor vi skal overnatte en enkelt nat på båden. Så det er vi lige ved at gøre klar til. Vi har bestilt morgenvækning